Postoje razne metode kojima se može povećati značaj web stranice u okviru rezultata pretrage. Unakrsno linkovanje između stranica na istom web sajtu koje se koristi da bi se obezbedilo više linkova ka najvažnijim stranicama sajta može značajno da poveća njegovu vidljivost. Pisanje sadržaja koje uključuje često ponavljanje ključnih reči ili fraza, kao i prilagođavanje velikom rasponu upita na pretrazi takođe često povećava dolazni saobraćaj ka sajtu. Stalno ažuriranje sadržaja kojim se postiže da se sajt često obilazi takođe mu daje dodatnu težinu. Dodavanje relevantnih ključnih reči u naslovu i meta description-u daje sajtu na značaju u rezultatima pretrage, što opet povećava saobraćaj ka njemu.
URL normalizacija web stranica dostupnih preko višestrukih url-ova, koja koristi kanonični meta tag ili putem 301 preusmeravanja takođe omogućuje da se linkovi sa raznih verzija url-a računaju u popularnost stranice.
Ipak, veoma dobra praksa je da kada više linkova sa jedne stranice vodi ka drugoj, dodamo “nofollow” relacioni link, kako pretraživači ne bi posmatrali sadržaj kao duplirani, i pokušaj spamovanja ključnim rečima.